Την Παρασκευή 19 Ιουνίου ακολούθησε η 2η κατά σειρά βραδιά χορού της Σχολής Κλασικού & Σύγχρονου χορού της Γ.Ε.Αγρινιου με τα τμήματα σύγχρονου και μοντέρνου να ανεβαίνουν στη σκηνή και να καθηλώνουν το κοινό με τις χορογραφίες της καθηγήτριας τους κα Βανάς Ράπτη,κλείνοντας έτσι μια χρονιά γεμάτη όνειρα, χαμόγελα, χρώματα και κυρίως αγάπη για το χορό.
Σας ευχαριστούμε όλους και σας ευχόμαστε από καρδιάς καλό καλοκαίρι!!!
Ραντεβού το Σεπτέμβρη…
Post Views: 1