23/06/2026

Στην ελίτ του Νοτίου Ομίλου – 7η δύναμη η Γ.Ε. Αγρινίου!

728607550_1521723985851658_4396207348141661594_n
Με ψυχή, πάθος και σπουδαίες εμφανίσεις, οι αθλητές και οι αθλήτριες του συλλόγου μας πραγματοποίησαν μια εντυπωσιακή πορεία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 Στίβου στην Χαλκίδα την περασμένη εβδομάδα, με τα αποτελέσματα να μας δικαιώνουν, κατακτώντας την 7η θέση στον Νότιο Όμιλο ανάμεσα στα κορυφαία σωματεία της χώρας και την 1η θέση στους Συλλόγους της Δυτ. Ελλάδας.
Η επιτυχία αυτή δεν ήρθε τυχαία. Είναι αποτέλεσμα αμέτρητων ωρών προπόνησης, επιμονής, πειθαρχίας και της αστείρευτης θέλησης των παιδιών μας να ξεπερνούν συνεχώς τον εαυτό τους.
Κάθε κούρσα, κάθε άλμα, κάθε ρίψη είχε έναν κοινό στόχο: να αποδείξουμε ότι ο σύλλογός μας ανήκει πλέον στις κορυφαίες δυνάμεις του ελληνικού αναπτυξιακού στίβου.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριές μας, στους προπονητές και στις οικογένειές τους που στηρίζουν καθημερινά αυτή την προσπάθεια.
Η 7η θέση είναι μόνο η αρχή. Συνεχίζουμε πιο δυνατοί, πιο αποφασισμένοι και με το βλέμμα ακόμα πιο ψηλά!


Λίγα λόγια

Το έτος 1946 καθιερώνεται ως δεύτερη Εθνική Εορτή η 28η Οκτωβρίου 1940. Με την ευκαιρία του εορτασμού της εμπλουτίζει το εορταστικό της πρόγραμμα και με αγώνες Στίβου, δηλ. τρέξιμο, πήδημα, πάλη κλπ. με την επωνυμία “ΑΓΡΙΝΙΑ” .
Το πείραμα επαναλαμβάνεται και στον εορτασμό και της Εθνικής Εορτής της 25ης Μαρτίου 1821 και στους αγώνες αυτούς δίνει την επωνυμία “ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΑ”.
Παρατηρεί ότι οι αγώνες αυτοί, τα “ΑΓΡΙΝΙΑ” και τα “ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΑ”, έχουν μεγάλη απήχηση στο κοινό της πόλης.
Αυτό τού γίνεται αφορμή να αναπτύξει πρωτοβουλία για την ίδρυση Αθλητικού Σωματείου..


Επικοινωνία

ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ