Την Πέμπτη 18 Ιουνίου στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων του Παπαστρατειου Μεγαρου Νίκος Γράψας της Γ.Ε.Α πραγματοποιήθηκε, παρουσία της εφόρου Σίας Μπώκου, με τα τμήματα κλασικού μπαλέτου η ετήσια καλοκαιρινή παράσταση της Σχολής κλασικού & Σύγχρονου χορού της Γ.Ε.Αγρινιου.
Οι μαθήτριες της σχολής υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας & καλλιτεχνικής διευθύντριας κα Βανάς Ράπτη έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και μάγεψαν το κοινό.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη.
Ευχόμαστε καλό καλοκαίρι .