Με ψυχή, πάθος και σπουδαίες εμφανίσεις, οι αθλητές και οι αθλήτριες του συλλόγου μας πραγματοποίησαν μια εντυπωσιακή πορεία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 Στίβου στην Χαλκίδα την περασμένη εβδομάδα, με τα αποτελέσματα να μας δικαιώνουν, κατακτώντας την 7η θέση στον Νότιο Όμιλο ανάμεσα στα κορυφαία σωματεία της χώρας και την 1η θέση στους Συλλόγους της Δυτ. Ελλάδας.
Η επιτυχία αυτή δεν ήρθε τυχαία. Είναι αποτέλεσμα αμέτρητων ωρών προπόνησης, επιμονής, πειθαρχίας και της αστείρευτης θέλησης των παιδιών μας να ξεπερνούν συνεχώς τον εαυτό τους.
Κάθε κούρσα, κάθε άλμα, κάθε ρίψη είχε έναν κοινό στόχο: να αποδείξουμε ότι ο σύλλογός μας ανήκει πλέον στις κορυφαίες δυνάμεις του ελληνικού αναπτυξιακού στίβου.