Τελετή λήξης των τμημάτων της ρυθμικής γυμναστικής της Γ.Ε.Α.

Στις 16 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε, παρουσία της εφόρου Βάσως Κούτσικου, η παράσταση των τμημάτων της ρυθμικής γυμναστικής της Γ.Ε.Α. η οποία έκλεισε μια χρονιά γεμάτη όνειρα και αγωνίες για τα υπέροχα παιδιά μας και τις καταπληκτικές δασκάλες μας κ Ντόρα Διαμάντη και Λένα Σταθοκωστοπούλου. Δώσανε τον καλύτερο εαυτό τους. Ευχαριστουμε τους γονείς που μας στηρίζουν τόσα χρόνια. Ευχαριστούμε τον πρόεδρο Αντρέα Μπρέσιακα και το συμβούλιο για την στήριξη τους και ευχόμαστε σε όλους Καλό Καλοκαίρι.Το ραντεβού μας ανανεώνεται για τον Σεπτέμβριο με γεμάτες μπαταρίες.

























